Gustavs blogg om livet, politiken och universitetsstudierna

måndag, april 02, 2007

Sommar och sol

Nu har det blivit vår helt plötsligt. Även om det är skönt med nästan sommarväder i mars/april så är det inte utan att man blir lite skraj. Fast inget ont som inte har något gott med sig, varmare väder i Sverige och så slipper vi skåne ;-).

Jag är inte sen med att plocka fram sommarkläderna och det såg så kul ut så jag var tvungen att ta en bild, jag måste gå ned 6 kilo, men jag orkar inte börja. Det är inte roligt, fy fan:



:)

I väntan på att CSN skall få tummen ur så är det lite knappert. Gissa hur glad jag blev när jag då hittade köttfärs med "kort datum" för 20kr/kg. Needless to say... många grekbiffar blev det:



Denna vecka är något av en mellanvecka, helt blank vecka i kalendern, men den efterföljs av väldigt speckade veckor så det gäller att förbereda sig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Solglasögonen sitter väldigt snett

Gustav Öberg sa...

väldigt är väl att ta i, men visst, mina 100kr bågar från kappahl håller inte högsta kvalitet och blir lätt snea...

Martin sa...

Nej, de sitter faktiskt väldigt snett. Det är tydligare på den lilla bilder här ovan. Sen tycker jag de påminner mycket om nån fantombild över typ Hivmannen...

Med det sagt tycker jag inte att det är en dålig bild i övrigt :)

Gustav Öberg sa...

Med hjälp av bildredigeringsprogram så har jag kommit fram till att solglasögonen sitter mellan 4 och 6 grader snett. Jag vet inte om man skulle klassifiera det som väldigt snett, men det är ju 20 % av skidbacken "väggens" lutning.

Så visst jag kan väl köpa det...