Gustavs blogg om livet, politiken och universitetsstudierna

onsdag, april 11, 2007

Pengar rullar in som det ska...

CSN har öppnat plånboken och min försörjning är tryggad åtminstone tills slutet av maj. Sen blir det sommarjobb eller sommarkurs, nästan vilket som för min del, men jag föredrar nog ändå jobb eftersom det skulle vara skönt att ta en liten pluggpaus.

Drog iväg på cykeln till Sisjön idag, gick i affärerna i det nya köpcentret 421. Mediamarkt är en kul butik, men efter att gått runt där ett tag så känner man för att invadera Polen, vet inte varför...

Mycket traskande och trampande, men det blev bara ett bluetooth headset och ett par skosnören. Kolla de in nya Stadium XXL i Sisjön, inte så märkvärdigt, men det kanske blir ett par skor där inom en snar framtid.

Stör mig på att MUFs debattartikel i GP, fortfarande är så gott jag vet obesvarad. Om ingen besvarar den snart så kanske jag gör det själv i slutet av veckan. Inte för att den kommer publiceras, men då har jag åtminstone gjort mitt.

Imorgon blir det plugg, GFS möte och träff med en sjukgymnast eftersom jag skall ingå i en studie för studenter, kanske kommer igång med träningen efter det.

Inga kommentarer: